![]() |
#1 |
Ангел во плоти
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 13.04.2020
Сообщения: 822
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 8 раз(а) в 8 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
![]() У нас онлайн-магазин, і часто комунікація з клієнтами відбувається через різні канали – Instagram, Telegram, телефон, e-mail. Буває, що менеджер не встиг відповісти в одному чаті, а клієнт уже написав у іншому, і виходить плутанина. Чи є CRM, яка це впорядковує?
|
![]() |
![]() |
Реклама на форуме | |
|
![]() |
#2 |
Советник
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 29.04.2020
Сообщения: 686
Поблагодарил(а): 3 Поблагодарили 7 раз(а) в 7 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 1 раз в 1 сообщениях |
![]() Так, знаю, про що ти кажеш – сам зіткнувся з цією проблемою. Рішенням для мене стала Kommo https://kommo.com.ua/ Вона автоматично збирає всі запити в одному вікні, незалежно від того, звідки написав клієнт – месенджер, пошта чи соцмережі. Тепер ніяких загублених чатів або дублювання, а головне – зручно відстежувати, як ведуться переговори. Раджу придивитися!
|
![]() |
![]() |
Реклама на форуме | |
|