|
|
#1 |
|
Странник
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 28.09.2021
Сообщения: 7
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
Коли працюєш із десятками перевізників, легко заплутатися в рахунках, накладних і актах. Постійно щось не збігається — то номер рейсу, то сума. Вже втомились від перевірок вручну. Є спосіб автоматизувати це без складних бухгалтерських програм?
|
|
|
|
| Реклама на форуме | |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Прохожий
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 30.09.2021
Сообщения: 17
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
Ми теж нещодавно перейшли на цифровий документообіг, і тепер навіть ревізії проходять спокійно. Папери більше не зникають “десь у пошті” чи “на флешці у водія”.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Странник
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 22.11.2021
Сообщения: 11
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
Так, ми вирішили це через tms система . У ній усі документи прив’язані до конкретного рейсу — рахунок, акт, ТТН. Якщо щось не збігається, система одразу показує помилку. Можна завантажувати файли прямо в систему, і кожен бачить лише свої документи. Бухгалтеру стало набагато легше, бо не потрібно перевіряти по десять листів і папок. Усе зберігається онлайн і не губиться навіть після року. Це справді зекономило нам купу часу.
|
|
|
|
| Реклама на форуме | |
|
|
|