![]() |
#1 |
Дружище
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 29.04.2020
Сообщения: 368
Поблагодарил(а): 1 Поблагодарили 6 раз(а) в 6 сообщениях Вы сказали Фуу: 1 Вам сказали Фуу 4 раз в 4 сообщениях |
![]() Наш синочок вийшов з садочка дуже зацікавлений у навчанні — любить рахувати, конструювати, запам’ятовує тексти. Не хочеться, щоб у школі він просто «відсиджував» уроки. Дивимось у бік приватних шкіл, бо важливо, щоб був індивідуальний підхід і підтримка. Хто вже мав досвід — порадьте, на що звертати увагу?
|
![]() |
![]() |
Реклама на форуме | |
|
![]() |
#2 |
Ангел во плоти
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 13.04.2020
Сообщения: 805
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 8 раз(а) в 8 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
![]() У нас була та сама ситуація — дитина допитлива, а звичайна школа лякала формальністю. Вирішили обрати https://azbuka-child.od.ua/pochatkova-shkola-oflajn-1-4-klasi приватну школу для початкових класів, конкретно «Азбуку». Там малюки адаптуються поступово, не зразу сідають за підручники. Мені сподобалась методика — багато ігор, командної роботи, проєкти. Але при цьому є чітка структура — читають, рахують, вивчають англійську. Вчителі реально залучені, пам’ятають кожну дитину. У сина не зник інтерес — навпаки, йому все хочеться знати. Раджу відвідати пробний день, так легше зрозуміти атмосферу.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Коллега
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 19.06.2021
Сообщения: 148
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
![]() Цитата:
Школа повинна бути для дитини прихистком. ЇЇ другою домівкою, так би мовити |
|
![]() |
![]() |
Реклама на форуме | |
|
![]() |
#4 | |
Коллега
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 14.06.2021
Сообщения: 184
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
Реклама на форуме | |
|