|
|
#1 |
|
Дружище
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 29.04.2020
Сообщения: 417
Поблагодарил(а): 1 Поблагодарили 6 раз(а) в 6 сообщениях Вы сказали Фуу: 1 Вам сказали Фуу 4 раз в 4 сообщениях |
Хочу спробувати замовити квитки онлайн, але раніше завжди купував тільки в касі. Трохи хвилює момент із безпекою платежів та надійністю самих сайтів. Чув, що зараз майже всі користуються електронними квитками, які приходять на телефон. Наскільки це реально зручно? Чи не виникають проблеми під час посадки, якщо немає паперового квитка? Поділіться, будь ласка, своїм досвідом.
|
|
|
|
| Реклама на форуме | |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ангел во плоти
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 13.04.2020
Сообщения: 872
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 8 раз(а) в 8 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
Я вже кілька років беру квитки Київ-Харків https://zs7.com.ua/kyiv-kharkiv/ тільки онлайн і жодного разу не пошкодував. Коли купуєш у «Зеленого Слона 7», одразу після оплати приходить електронний квиток у вигляді SMS та на пошту. Його показуєш на телефоні — і цього достатньо, не потрібно друкувати. Це особливо зручно, якщо поспішаєш і немає часу бігати за паперовою копією. Сайт перевізника працює стабільно, платежі захищені, а ще можна користуватися мобільним додатком. Крім того, замовлення онлайн дозволяє точно знати кількість вільних місць і не хвилюватися, що квитки закінчаться. Автобуси завжди обладнані кондиціонером, Wi-Fi і навіть розетками для зарядки. Я якось їхав з ноутбуком, працював у дорозі і спокійно доїхав без жодних проблем. Для мене це великий плюс у порівнянні з касою, де завжди черги і незрозуміло, чи буде місце.
|
|
|
|
| Реклама на форуме | |
|
|
|