|
|
#1 |
|
Знакомый
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 01.02.2024
Сообщения: 47
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
Хочу запитати у тих, хто вже довго користується сервісом. Минулого тижня я писав у підтримку через те, що бонус не зарахувався, і чекав відповіді майже годину. Це було ввечері, може, тому довше, але все одно трохи здивувало. Цікаво, яка у вас ситуація з саппортом — відповідають швидко чи бувають затримки? Бо для мене важливо, щоб проблему вирішували без нервів і зайвого очікування.
|
|
|
|
| Реклама на форуме | |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Приятель
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 02.02.2024
Сообщения: 56
Поблагодарил(а): 2 Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
Я звертався в чат підтримки кілька разів, і у мене досвід різний. Вдень зазвичай реагують за кілька хвилин, а от пізно ввечері справді доводилося чекати довше. На фавбет мені подобається, що є не тільки чат, а й пошта, тому можна обрати, як зручніше. Мені ще допомагало те, що перед зверненням я знаходив частину відповідей у розділі FAQ, тоді й чекати майже не доводилося. В цілому залишився задоволений.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Знакомый
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 02.02.2024
Сообщения: 31
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
Я часто помічав, що швидкість відповіді підтримки в будь-якому сервісі залежить від навантаження в конкретний момент. Наприклад, коли проходять великі турніри чи акції, користувачів стає значно більше, і черга росте. Тому іноді корисно мати запасний варіант — перевірити базу знань, пошукати відповідь у спільноті або просто написати трохи пізніше, коли активність зменшиться.
|
|
|
|
| Реклама на форуме | |
|
|
|