|
|
#1 |
|
Наставник
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 05.02.2022
Сообщения: 514
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 2 раз(а) в 2 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 0 раз в 0 сообщениях |
Привіт усім! Замовив кілька речей через інтернет, продавець відправив Укрпоштою, але вже третій день не можу зрозуміти, коли вона реально прибуде. У трекінгу є якісь статуси, але я не впевнений, що вони означають. Як взагалі контролюєте доставку?
|
|
|
|
| Реклама на форуме | |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Наставник
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Участник форума Регистрация: 07.09.2020
Сообщения: 593
Поблагодарил(а): 0 Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях Вы сказали Фуу: 0 Вам сказали Фуу 1 раз в 1 сообщениях |
Вітаю! Тут важливо розібратись, що кожен етап у системі відстеження Укрпошта https://yaktak.com.ua/yak-vidstezhit...lku-ukrposhta/ має своє значення — «відправлено», «у дорозі», «прибуло до відділення» тощо. Найзручніше перевіряти кілька разів на день, бо статуси оновлюються з невеликою затримкою. Я користуюся порадою з порталу Як? Так! — завжди звіряю дату останнього сканування й орієнтуюсь на неї. Якщо з моменту відправки минуло більше п’яти днів без змін, можна написати на гарячу лінію Укрпошти. Там допомагають знайти посилку за номером, навіть якщо вона «зависла» між сортувальними центрами.
|
|
|
|
| Реклама на форуме | |
|
|
|